2015. augusztus 12., szerda

Twenty-first

Hi Guys!
Hol is kezdjem? Nagyon szépen köszönöm a kommenteket és a pipákat. Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket. Várom a véleményeteket. Jó olvasást!
Puszi Fanni~

~ Liam Payne~


Megrökönyödve álltam továbbra is az fehérre mázolt diófaajtó előtt. A lábaim a földbe gyökereztek, hiszen még egyiküket sem hallottam így kiabálni a másikkal. A mondatfoszlányokból pedig pontosan ki tudtam venni, hogy mi a vitájuk kiváltó oka. Valószínűleg az a fotózás, amiről Tiffany mesélt nekem már többször is. Nem tudom, hogy mit csinálnék Hazza helyében, hiszen én sem bízom meg abban a fiúban, aki ezt az egészet rendezné Tif számára, nemhogy ő ne féltené az unokatestvérét. A további kiabálásra a többiek is feljöttek és hasonló fejet vágva hallgatták a kiabálást.

- Tiffany nem érted meg, hogy nem akarom, hogy annak az alaknak a közelébe menj akár egy percre is? Valami nem stimmel vele… - magyarázta Harry kicsit sem nyugodt hangon.

- De te meg azt nem érted meg, hogy ez csak egy alkalom lenne. Élni szeretnék a lehetőséggel és kipróbálni magam. Kitudja, hogy a végén lehet további fotózásokra is meghívnának. De te még egy esélyt sem adsz, és nem bízol bennem. – hadarta Tif hevesen.

- Mi az, hogy nem bízok benned? A barátnőm vagy, hogy a büdös picsába ne bíznék meg benned? – horkant fel Harry, minket pedig a ,,barátnőm” titulus teljesen lesokkolt. Nem értettem semmit sem. Hiszen ők unokatestvérek, hogyan lehetséges az, hogy járjanak? Méghozzá titokban. Jó tudom, hogy vér szerint semmi közük sincsen egymáshoz, de mégis csak abban a tudatban nőttek fel, hogy unokatestvérek. Most pedig itt vannak és járnak. Vajon mióta tarthat ez közöttük? Nem hiszem, hogy olyan hosszú ideje mehet ez közöttük, hiszen nem olyan régen volt az, hogy Tiffanyt először megcsókoltam és az, sem amikor kicsit részegen a szobámban folytattuk azt a cselekedetet. A többiek arcáról sem tudtam sok mindent leolvasni. Vajon az ő fejükben is azok a kérdések sokasága kavaroghat, mint amik az enyémben is? Az ajkaimat összeszorítva hallgattam tovább a bent lévő cirkuszt.

- Pontosan Harry a barátnőd vagyok és te már megint ordibálsz velem egy baromság miatt. – jegyezte meg csendesebben Tif.

- Én csak nem akarom, hogy találkozz azzal a gyerekkel. Láttam, hogy miként néz rád. Szerinted mire kellesz neki, ha csak nem egy alkalomra? – darálta Harry és láttam magam előtt, hogy idegesen mászkál fel-le.

- Te beteg vagy Styles kezeltesd magad. – morogta Tif. Azonban én még mindig nem tudtam magamhoz térni. A hallottakat pedig képtelen voltam feldolgozni. Nem helyes, amit csinálnak.

- Azért mert aggódok érted és nem akarom, hogy bármi bajod essen? – kiabált vissza Harry. – Egy csettintésre összehozok neked egy fotózást a legprofibb emberekkel Kicsim! Én csak azt akarom, hogy többé ne találkozz azzal a gyerekkel. Valami nagyon nem szimpatikus benne és rá fogok jönni előbb vagy utóbb, hogy mitől, hiszen te annyira különlegesnek. Talán szereted? – tört ki belőle a kérdés.

- Te tényleg nem vagy normális. Ha őt szeretném, akkor szerinted veled lennék? Úgy, hogy amit csinálunk helytelen? Eltitkolom a szüleim és a barátnőm elől és a te barátaid elől is, akik már az én barátaim is, hogy veled vagyok. Jó ideje nem mertem elő hozakodni ezzel a témával, hogy ne vesszek veled össze. Harry nem értem, hogy mi bajod van. Nem adtam rá okot, hogy féltékeny legyél. Nick csak egy rendes srác, akivel a parkban megismerkedtem és elmentem vele moziba. De természetes dolog, hogy te mindenben találsz valami kifogásolni valót. – vágott vissza Tif és a hangja közben megremegett.

- Ha annyira megterhelő, hogy a barátnőm legyél, akkor talán nem kellene, ezt folytassuk. Csinálj nyugodtan azt, amit akarsz, engem nem érdekel már. – kiabálta Hazza, majd az ajtaja kicsapódott és minket szinte majdnem fellökve indult meg rohamos léptekkel lefelé. Louis azonnal utána trappolt, amíg mi hárman félénken mentünk be abba a szobába, ahol eddig a csetepaté zajlott. Tif a szőnyegen összegörnyedve sírt. Rögtön leguggoltam és magamhoz húztam. A tökéletes arcát a tenyereibe rejtette és a vállai és a teste is csak rázkódott a zokogástól. Szívem szerint Harry után mentem volna, hogy jó alaposan lecsesszem, de ezt szerintem Tommo megadja neki. A fejemben pedig a kusza gondolataim teljesen összezavarodtak. Az ölembe húztam és úgy fogtam akár egy kisgyereket. A fejét a nyakam és a vállam közti kis résbe fúrta és úgy sírt tovább.

- Sss ne sírj Tif ne sírj nincs semmi baj. – csitítgattam, de nem sok sikert értem el nála. Niall is letérdelt mellé és a zsebéből egy gyűrőt-zsebkendőt húzott elé és sajnálkozó tekintettel Tiffany kezébe nyomta. Miután kifújta az orrát és kicsit lecsillapodott remegve szólalt meg.

- Mennyit hallottatok ebből az egészből? – kérdezte, de nem mert ránk nézni, helyette a pólója aljával szórakozott.

- Mi nem akartunk hallgatózni, de az egészet. – tette fel maga elé Niall védekezően a kezeit, hogy ártatlanságát kifejezze.
 Tiffany szipogva kapkodta a levegőt miután Niall válaszolt a kérdésére. A mellkasa szabálytalanul emelkedett fel-le és szinte az egész teste remegett. A karjaimat szorosabban fűztem köré, hogy próbáljam neki sugallni azt, hogy én mellette vagyok és biztonságban van. Az egyik kezemmel lassan simogattam a hátát, hogy próbáljon meg megnyugodni. De nem igazán tudott. Tisztára olyan volt szegény lány, mint akin pánikroham lenne. Azonban azt nem tudom, hogy azért mert Harry, aki már nem csak szimplán az unokatestvére, hanem a barátja szakított vele egy ostoba fotózás miatt vagy azért, mert erről az egészről mi is tudomást szereztünk annak ellenére, hogy titokban folytatták ezt a viszonyt. Egy bizonyos részem boldog volt talán azért, mert fény derült az ellenfelem kilétére és annak, hogy éppen fültanúja lehettem annak, hogy szakítanak. Viszont egy másik részem rettentően sajnálta Tiffanyt és mindent megtenne azért, hogy mosolyogni lássa vagy azért, hogy hallhassa a kacagását. Az arcát a nyakamba fúrta és kezdett normálissá válni a légzése és már a teste sem rázkódott úgy, mint néhány perccel ezelőtt. Próbáltam jelezni szőke barátomnak és Louis barátom kishúgának, hogy menjenek ki a szobából, hogy nyugodtan tudjak beszélni Tiffanyval. Ez pedig hosszas percek elteltével esett le nekik. Óvatosan keltek fel, majd néhány sajnálkozó pillantás után magunkra hagytak minket. Ezernyi kérdés kavargott bennem az érzéseimmel együtt, de nem tudtam mit tenni csak csendben ülni és tartani őt a karjaimban. Úgy kapaszkodtam belé, mintha bármelyik percben eltűnhetne, és sosem látnám őt viszont többé. Ezekkel a kusza gondolatokkal a fejemben igyekeztem megtalálni azt a kérdést, amit feltehetnék számára, de a hangomat egyszerűen nem találtam. Valamiért zavarban éreztem magam előtte és nem szerettem volna egy érzéketlen pöcs lenni, aki azon nyomban tapintatlanul viselkedik vele.

- Szóval te és Ő? Mióta tartott ez az egész? – kérdeztem meg szinte suttogva. Tif könnyes szemekkel pislogott rám és az ajka belső felét harapdálta. Az arcán végigsimítottam és bátorítóan rá mosolyogtam, hogy tudja, bennem megbízhat. Bár nem tudom, hogy ő miként vélekedhet erről, hiszen pont én beszélek, aki nem szólt neki a szakításomról. De az fele ennyire sem volt ilyen bonyolult és zavaros, mint ez a kapcsolat, ami kettejük közt alakult ki.

- Hát azt hiszem apránként kezdett magába bolondítani a saját tudta nélkül. Az ő elmondása szerint az óta bejövők neki amióta a reptérről hazavitt. Ez az egész, hogy együtt legyünk pedig akkor történt, amikor hazafelé jöttünk. A kocsiban ülve vallotta be azt, hogy szeret. – mesélte és az arcára egy kellemes mosoly ült ki, ami az én arcomra is egy halvány mosolyt csalt. – Igyekeztem nem gondolni Nickre és az ajánlatára. Ahogy már említettem tényleg ki szeretném magam próbálni abban a szakmában. Kerültem a témát, de az éjjel folytatott beszélgetésünk során rájöttem arra, hogy ki kell álljak a vágyam és az álmaim mellett. Még ha azzal meg is sértem Harryt. A titkolózás is nehezen ment, hiszen a legjobb barátom lettél és el akartam neked mondani. De Harry ragaszkodott hozzá, hogy rajtunk kívül senki se tudjon róla. Nem bánom, hogy titok legyen, mert nem szeretnék a médiában szerepelni, és ha hazamegyek, nem akarom, hogy fotósok és rajongók hada lesse minden mozdulatomat. De legalább azt szerettem volna, ha nektek elmondhatjuk. Neki azonban nem tetszett az ötlet és elvetette. A kapcsolatunk azonban akkor lett kettőnk között hivatalos, amikor megkérdezte, hogy lennék-e a barátnője. – továbbra is mosolyogva mesélte a történteket és az érzéseit. Viszont nem az igazi mosolya pompázott az arcán. – Amikor itt voltam nálad és hazamentem akkor történt. Romantikus vacsorát főzött. – tetet hozzá és az ajkát rágcsálta. Hát azt hiszem, hogy göndör hajú barátom tényleg kitett magáért. Valóban szeretheti a még mindig a karjaimban tarot gyönyörű lányt. Az érzések pedig nagyon úgy fest, hogy kölcsönösek. – Nem akartam, hogy így tudjátok meg ezt az egészet. – motyogta lesütött szemekkel, majd egy könnycsepp szökkent ki a szeméből. Az egyik kezemmel azonnal letöröltem a könnyeit és az álla alá nyúlva emeltem fel a fejét, hogy a szemébe nézhessek. – Nem lett volna szabad belekezdeni ebbe az egészbe. Elvesztettem őt egy baromság miatt. – tette hozzá szinte elhalt hangon. A következő mondataimért pedig ismét be tudnék húzni magamnak, de nem bírtam tovább nézni és hallgatni azt, hogy szomorú és szenved. A legjobb barátjának tekint, szóval be kell, neki bizonyítsam, hogy valóban megérdemlem ezt a posztot.

- Figyelj Tif… Ha valóban szeret úgy akkor nem hagyja, hogy ez a kis vita miatt szétmenjetek. Ki fogtok békülni hamarosan. Hazza száz százalék, hogy már önmagát ostorozza odalent miközben Louis is próbál rá jó hatással lenni. Kicsit lenyugszik és feljön elnézést kérni. Minden rendbe jön köztettek érted? – simítottam végig a kezén.

- Tényleg így gondolod? – kérdezte remegő hangon, amitől a szívem ismét összeszorult.

- Persze, szerinted hazudnék neked ilyesmiben? Régóta ismerem Harryt és tudom, hogy milyen. Tudom, hogy megbánta, amiket a fejedhez vágott és saját magát hibáztatja az egészért. Ő igyekszik, gondolom számodra megfelelően jó barát lenni, de szerintem az a Nick gyerekre való féltékenysége megnehezíti az egészet. Csak annyit kérek, hogy adj neki időt és ne hibáztasd azért, mert aggódik érted és félt. Ő így igyekszik kimutatni a szeretetét és a törődését, ami bevallom számomra is furcsa. – magyaráztam neki és közben bizakodva mosolyogtam rá. Ez pedig meghozta annak a hatását, hogy teljesen lenyugodjon.

- Köszönöm Liam! – suttogta és a fejét a mellkasomra hajtotta.

- Nincs mit kislány! – pusziltam bele a vanília illatú hajába, majd az államat a feje búbjára támasztottam és úgy üldögéltem vele továbbra is. Lentről pedig semmilyen hangzavar sem szűrődött fel. Amiből arra tudtam következtetni, hogy Harry vagy csendben tűri Louis oktatását vagy pedig elment és inkább alkoholba fojtja a jelenlegi bánatát, Lou pedig önként követte őt. Jelen helyzetben a barátomat ismerve az utóbbira tippelnék. A nap további telése pedig ezt a gyanúmat és megérzésemet megerősítette.


~Harry Styles~


Pufogva vágtattam lefelé a lépcsőn és minél előbb el akartam szabadulni erről a helyről, ami máskor menedéket nyújt a fotósok elől, akik mind arra várnak, hogy egy ártatlan pillanatban lencsevégre kapjanak. Nem kaptam levegőt és a szemeim is szinte forogtak az idegesség miatt. A vérnyomásomat az egekben éreztem és szó szerint forrtam a dühtől. Tudom messzire mentem, amikor azt mondtam annak a lánynak, akit megjegyzem, hogy az életemnél is jobban szeretem, hogy vége és szakítok vele. Életem talán legnagyobb hibáját követtem el, amit elég nehéz lesz rendbe hoznom. Nem kellett volna, olyan messzire menjek, hiszen ő semmi rosszat nem tett velem. Ő csak a támogatásomat kérte, amit én egyáltalán nem mutattam ki neki. Arra pedig jó sokat várhat, hogy azt önként és dalolva fogom megengedni neki, hogy részt vegyen azon a hülye fotózáson, amit az a Nick gyerek intézet neki. Számomra az a srác egyáltalán nem szimpatikus és bűzlik vele kapcsolatban. Jelen pillanatba semmi sem érdekelt csak az, hogy minél előbb távolabb tudhassam magam innen. Nem érdekelt az sem, hogy a barátaim ennek az egész dolognak fültanúi voltak. Az sem hatott meg különösképpen, hogy Louis a nyomomban sietett utánam. Magamra kapkodtam a fehér converse tornacipőmet aztán a kocsim kulcsit megragadva sétáltam ki a garázsba. Lou barátom pedig elszántan követet engem oda is. Látszott rajta, hogy dühős rám, de rajtam a ,, leszarok mindent” érzés uralkodott. Tudom, hogy ki fog oktatni és a fejemhez vágja azt is, hogy egy szemét és szar alak vagyok, amiért nem szóltam nekik arról, hogy Tiffany nem simán az unokahúgom, hanem a barátnőm is. Mielőtt beszálltam volna a kedvenc autómba sóhajtva fordultam felé és magam elé tettem az egyik kezem ezzel jelezve számára, hogy ne szóljon semmit.

- Mielőtt bármit is szeretnél mondani ne, tedd. Muszáj, kicsit kiszellőztessem a fejem és nem akarlak megbántania bunkózásommal. Szóval tanácsolom azt, hogy menj vissza a házba és próbáld meg felvidítani és mond meg neki, hogy rendbe fogom hozni. Most viszont jobb ha kicsit elmegyek. – magyaráztam, miközben az egyik kezemmel a drága kocsim tetején doboltam, majd választ nem várva tőle beugrottam a járműbe. Miközben a biztonsági övemmel szórakoztam addig nagy meglepetésemre Ő is beszállt mellém. Értetlen pillantásokat vetettem rá, majd nem törődve azzal a ténnyel, hogy ő is a járgányban van hajtani kezdtem London külvárosa felé.  Louis csendben ült mellettem és a szélvédőn kifelé nézelődőt. Nem akartam megvárni, hogy megszólaljon így a lejátszóba bedugtam egy Green Day lemezt. Az első zene a cd-n el is indult én pedig szinte teljes hangerőre csavarva doboltam a kormányon az ujjaimmal az ismerős ritmust. Magamban pedig igyekeztem lenyugodni teljes mértékben. Ahogyan pedig egyre jobban magunk mögött hagytuk Londont, bennem a düh és az ingerültség úgy csökkent le. Lélekben pedig felkészítettem magamat egy igazán komoly beszélgetésre a mellettem ücsörgő fiúval.

- Szóval mi a terved most? Meddig fogunk még autókázni? – kérdezte érdeklődve, de a hangjából sütött a ingerültség. Nagyot sóhajtva vetettem egy nagy fordulót az úttest közepén, amikor éppen nem jött szembe egy árva autó sem. A kocsim kerekei nagy csikorgatással jelezték a nemtetszésüket. Majd szinte teljes gázzal indultam vissza London felé. Nem nagyon volt tervem, így hát csak egy egyszerű vállvonással tudtattam Louisal, hogy még mindig nem vagyok igazán beszélgetős kedvemben. Közben a fejemben már kirajzolódni látszott egy tervem, amit mindenféleképpen be is tartok magamnak. Tíz perc elteltével leparkoltam a kocsimat az egyik kedvenc klubomtól nem messze. Louis mellettem lépkedve csak a fejét rázva tette az egyik lábát a másik után. Tudom én magam is, hogy nem igazán érett felnőtt gondolkodású dolog elmenni és leinni magam ahelyett, hogy rendbe hoznám a dolgokat köztem és a gyönyörű barátnőm között. De jelen esetben semmi másra nem vágyom mintsem az alkohol gyönyörű és felejtős mámorba ejtsen. Magam miatt nem aggódtam, hiszen tudom, hogy Louis tudta mit tervezek cselekedni és azért jött velem, hogy vigyázzon rám. A klubba belépve egy üres bokszba vágódtam be. Velem szemben pedig a legjobb barátom foglalt helyett. A bárban a zene ugyan úgy üvöltött, mint ahogyan esténként is szokott. A vendégek száma viszont ilyenkor még elég gyér. Tőlünk nem messze egy fiatal lány ücsörgött egy pohár innivalóval a kezében. Az arcáról bánat és szomorúság sugárzott. A kéken izzó szemeit fekete szemfesték ölelte körbe. Magamban elgondolkodtam azon, hogy vajon szerelmi bánata lehet? Szakított a barátjával és azért menekül az alkohol világába? Tiffany képes lenne arra, hogy ezek után alkoholba fojtsa a bánatát? Remélem, hogy nem, hiszen amint hazamegyek, helyre fogom hozni azt a hibámat, amit elkövettem. A többieknek is biztos van annyi eszük, hogy nem engedik, hogy kárt tegyen magában. Liam szerintem ott ül és jó barát módjára vigyázz rá. Néha belegondoltam abba, hogy sokkal jobb lenne neki, ha ő lenne a barátja. Hiszen az első pillanat óta megértik egymást és ott vannak egymás mellet, ha a másikat valami gond és probléma éri. Tudom, hogy Tiffany számára nem közömbös Liam barátom, hiszen anno ő maga mondta el nekem a medence mellett üldögélve. De akkor tudtam, hogy semmi sem lehet köztük, mert Liamnek ott volt még Sophia. Még a mai napig nem tudom elhinni, hogy az a kedves és aranyos lány képes volt megcsalni Liamet. Nem mertem volna feltételezni sosem, hogy ilyet megtenne. De ezek szerint igaz az a mondás, hogy a látszat bizony csal. Ebben az esetben pedig ez igazán találó mondás. Lassan megjelent a pincérnő, akin kihívóan rövid testhez tapadó szoknyát viselt. A szőke haját pedig egy vékony fekete hajpánttal tolta hátra. A pólójából a dekoltázsa pedig kiválóan kilátszott, de most nem érdekelt különösképpen. Felvette a rendelésem és azzal kirántott az előző gondolatmenetemből. Nem telt el sok idő egymás után öntöttem magamba a jobbnál jobb whiskyket. Louis közben összeszükült szemmel méregetett és a telefonján magyarázott valakinek, ha jól vettem ki, akkor Niall volt az a bizonyos illető, bár nem igazán voltam benne teljesen biztos.

- Tudom, hogy egy seggfej voltam. – kezdtem bele, miközben felhajtottam ismét egy italt és a következőre vártam, amit csak egy puszta integetéssel rendeltem meg.


- Örülők, hogy ezzel tisztában vagy haver. Nem ismerek rád Harry, hiszen sosem voltál ilyen egy csaj miatt sem. Főleg nem fényes nappal. Nem tudom, hogy mi ez a furcsa kapcsolat kettőtök között, de most nem is az érdekel. Hanem az, hogy egy paraszt voltál vele. Ha tényleg szerelmes vagy bele, akkor nem itt kellene innod, hanem hazamenni hozzá és kibékülni vele. Teljesen ki van készülve és Liam próbálja vigasztalni. Liam aki csak a barátja viszont te egyben az unokatestvére is vagy. A te kötelességed lenne nem az övé. Nem tudom azt sem, hogy mi volt a vitátokat kiváltó ok és próbálom félretenni a sértődöttséget, hogy nekem nem szóltál erről az egészről és szeretnék neked segíteni rendbe hozni. De szögezzük le itt és most, hogy Tiffany miatt, és azért mert nem szeretném ezt a fancsali képedet nézni minden nap és itt ülni veled egy klubban. Nekem is megvan a saját életem és nem szeretném, hogy bajba keveredj mivel a legjobb barátom vagy. Szóval most szépen hazamegyünk és rendbe teszed magad, aztán beszélsz vele és bocsánatot kérsz tőle. – mondta érthetően a szavakat kihangsúlyozva. Én viszont nem éreztem magamat készen rá. Féltem elé állni és beismerni neki, hogy mennyire egy féltékeny személy vagyok. Talán csalódást okozok a számára, de jelen pillanatban túl gyávának éreztem magam. Sokkal többet szeretnék tenni azért, hogy megbocsájtsa a gyerekes viselkedésemet. Azonban ahhoz még fogalmam sem volt, hogy miként valósítsam azt meg. 

1 megjegyzés: