2015. szeptember 5., szombat

Awards #3 #4 #5 #6 #7

Hi Guys!
Először szóhoz sem tudtam jutni  meglepődéstől, hogy 5 díjjal is megleptetek.
Nagyon szépen köszönöm a díjakat Raquel, Christina, Sophie, Abby, Tündi  bloggerináknak :)

#3 #4 Ezeket a  díjakat a Tanárom a párom  és a Half a Heart blog írójától kaptam




Szabályok:

  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!


10 dolog magamról:
  1. Szeretek írni
  2. 18 éves vagyok
  3. Szeretem az állatokat
  4. Ez lesz a második blogom amit be is fejezek
  5. Könnyen barátkozós típus vagyok
  6. Szeretek a barátaimmal lenni 
  7. Imádok zenét hallgatni
  8. Van egy húgom
  9. Gimiben tanulok
  10. Végzős vagyok  
 10 válaszom Tüni kérdéseire:

  1. Mi a véleményed a blogom kinézetéről? - Tetszik ahogyan a háttér passzol a fejléchez
  2. Mi a véleményed a blogom történetéről? (Ha olvasod.) - Eddig még nem olvastam, de ahogyan időm lesz elfogom.
  3. Van háziállatod? - Mióta városba költöztem azóta nincs :c
  4. Voltál már szerelmes? - Voltam már párszor és jelenleg is az vagyok c:
  5. Melyik hírességgel házasodnál össze, ha ez lehetséges lenne? - Azt hiszem Liam Payne lenne a választottam akkor.
  6. Miért pont ez lett a blogod címe? - Hát nem szerettem volna valami túl bonyolultat de egyszerűet sem és a történetemhez ez a cím lett azt hiszem a legjobb választásom, mert nehezen lehet ebből is kitalálni, hogy éppen kire utal a ,,my love" kifejezés.
  7. Játszol valamilyen hangszeren? - nem, de gitáron szeretnék megtanulni játszani.
  8. Szeretsz sportolni? - iskolai tesi órák keretein belül foci. 
  9. A családtagjaid tudják, hogy írsz? - tudják
  10. Milyen témájú blogokat/könyveket/filmeket/sorozatokat kedvelsz a legjobban? - Hát kedvelem az igényesebben megírt fanfiction, fantasy és love story témájú blogokat. Filmekből és sorozatokból pedig a fantasy és szintén a love story viszi a pálmát. 
10 válaszom Sophie kérdéseire:


  1. Mi szeretnél lenni felnőtt korodban? - az álmom az újságírás de mostanában a borturisztika is érdekel.
  2.  Ez az első blogod? hát ez már a sokadik blogom, de ez lesz a második befejezett blogom.
  3.  Mi a véleményed a desgnról? - Nekem tetszik :)
  4. Mi lenne az a három dolog amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre? - A családomat, a barátaimat és pár füzetet és tollat hogy írni tudjak.
  5. Ki a top 3 álompasid? - Liam Payne, Nick Bateman, Taylor Lautner
  6. Mennyire tartod magad jó bloggernek? - Hát nem tartom magam a legjobbak között, 10-es skálán olyan 5-ös 6-os körül tartom magam
  7. Mi a kedvenc színed? - lila
  8. Mi a kedvenc kajád? - lassagne
  9.  Mi a kedvenc országod? - USA
  10. Melyik a kedvenc filmed? - Ahol a szivárvány véget ér
  11. Mi a hobbid? - blogolás
  12. Mi a kedvenc blogod? Do_Payne összes története, amiket ITT megtaláltok ti is.


10 kérdésem:
  1. Van kedvenc blogod? Ha igen mi a címe?
  2. Mióta blogolsz? 
  3. Szerinted mitől jó egy blog?
  4. Mi a véleményed a paródia blogokról? Olvastál már ilyesfajta blogot?
  5. Ki a példaképed?
  6. Mit szeretnél mindenképpen elérni az életedben? 
  7. Ha egy álomnyaralásra mehetnél bárhova, hová utaznál? 
  8. Szerinted melyik a legjobb ezek közül: Nyaralás családdal vagy nyaralás barátokkal? 
  9. Támogat valaki az írásban? 
  10. Mi ihletett meg, hogy írni kezdj?
Akiknek tovább küldőm: 

Abby - Heart
Fray Hastrain - My Brother
Aurora M - Tiltott szerelem



#5 #6 #7 Ezeket a díjakat a Heart , A lány aki boszorkánynak született és az Undercover blogok íróitól kaptam. Nagyon szépen köszönöm nekik, hogy gondoltak rám. 


  • Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
  • Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
  • Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
  • Írj 12 dolgot a saját blogodról.
  • Válaszolj 12 kérdésre.
  • Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban.
  • Kommentálj annak a blogjához, akitől a díjat kaptad. (Lehet kritika, véleményezés, bármi a lényeg, hogy építő jelegű legyen)
  • Cseréljetek linket.
  • Küldd tovább 12 embernek a díjat.
  • Tedd ki a plecsnit jól látható helyre.


12 dolog Abby blogjáról:

  1. A főszereplő lány Lucynak hívják
  2. Liam és Lucy barátok lesznek
  3. Lucy szülei autóbalesetben életüket vesztik
  4. Lucynak van egy kishúga, akit Stellának hívnak
  5. Londonba költöznek
  6. A 1D fiúk a szomszédjaik lesznek
  7. Lucy két műszakban is dolgozik, hogy eltudja tartani magukat
  8. A történetben Zayn is szerepel
  9. Lucy bátyja is távozott az élők sorából
  10. Harry szerelmes lesz Lucyba
  11. Lucy beleszeret Liambe
  12. Egyedül neveli a 3 éves kishúgát
12 dolog a saját történetemről: 
  1. Tiffany Mills-t csecsemő korában örökbe fogadták
  2. Londonban született akár csak a mostoha unokatestvére
  3. Az unokatestvére Harry Styeles
  4. Tiffany Amerikába költözött a nevelőszüleivel
  5. Az érettségije után látogatóba utazik unokatestvéréhez
  6. Az idő teltével Harry beleszeret Tiffanyba, aki szintén vonzódni kezd a fiúhoz
  7. A történetnek semmilyen valóság alapja sincsen, hiszen a saját képzeletem szüleménye
  8. Amikor Harry bemutatja a lányt a legjobb barátainak, ők teljesen a szívükbe zárják
  9. Tiffany és Liam között egyéb szerelmi szállak fonódnak 
  10. Harry rettentő féltékeny lesz barátjára aki egyben a bandatársa is, amikor tudomást szerez róla, hogy Liam és Tiffany között mi is van pontosan
  11. A történet maga fanfiction, de nem sablon szerű
  12. Még számos fordulat fog következni a történetben, aminek köszönhetően a történet vége nem kiszámítható
Válaszok Abby kérdéseire: 

  1. Hogy tetszik a blogom? - Nekem nagyon tetszik a blogod
  2. Szerinted, mi lesz az a nagy titok? - Hát ezt még nem igazán tudom
  3. Szerinted ki fog derülni valaha is, hogy ki volt a részeg sofőr? - Szerintem igen
  4. Ki a kedvenc szereplőd? - Lucy
  5. Nagyon sablonos a történetem? - Nem
  6. Ki illene jobban Lucyhoz, Harry vagy Liam? - Liam. Szerintem nagyon cukik lennének együtt. 
  7. Mi volt a benyomásod első olvasás előtt? - Felkeltette az érdeklődésemet és olvasni kezdtem
  8. És utána? - Mondhatni beleszerettem a történetbe és rendszeres olvasója lettem. 
  9. Szerinted miben kéne változtatnom? - Nem nagyon tudok ilyet mondani
  10. Mit szólsz Lucy karakteréről? - Szerintem példamutató, hogy két állásban is dolgozik, hogy a húgát el tudja tartani.
  11. Mi fog történni Stellával mikor Lucy balesetet szenved? - Talán a 1D fiúk fognak rá vigyázni
  12. És mi lesz Lucyval a balesetkor? - Remélem semmi komolyabb baja nem fog lenni
12 dolog Christina blogjáról: 

  1. A főszereplő lány teljes neve Luna Marcy de  Bellamare
  2. New Orleansban játszódik a történet 
  3. Luna 17 éves
  4. Luna született boszorkány
  5. Luna teljesen átlagos külsővel rendelkezik 
  6. Hatalmas ereje van
  7. Lunanak meg kell tanulnia kezelni az erejét
  8. Azonban rengeteg kínnal jár
  9. Számára közelálló embereket bánt, így elhatározza, hogy New Orleansba költözik
  10. Megismeri a Griffin ikreket
  11. Az egyikükkel szorosabb viszonyba kerül
  12. Sokan kívánják a halálát, de ő a végsőkig harcol az életéért
Válaszok Christina kérdéseire: 

  1. Mi volt az első benyomásod, amikor a blogomra tévedtél? - Rögtön felkeltette az érdeklődésemet.
  2. Mi a véleményed az eddigi fejezetekről? - Tetszenek és már alig várom az új részeket
  3. Hogyan tetszik a blogom kinézete? - Nekem tetszik ez a lilás színvilág
  4. Változtatnál rajta valamit? - Nem.
  5. Ha egy dolgot változtathatnál az egész blogon, mi lenne az? - Nincs ilyen.
  6. Hogyan jellemeznéd a blogot 3 szóval? - Érdekes, eseménydús, imádnivaló.
  7. Kíváncsi vagy a folytatásra? - Igen
  8. Szeretnéd ha romantikus részek is lennének benne? - Igen
  9. Hogyan tetszik a fülszöveg? - Nekem tetszik, amikor elolvastam rögtön neki is álltam a történet elolvasásának
  10. Hogyan tetszik a trailer? - Az is tetszik.
  11. Mi tetszik a legjobban a blogon? - A fejléc
  12. Ezentúl is olvasni fogod? - Minden bizonnyal igen

12 dolog Raquel blogjáról: 

  1. A történet Chicagoban játszódik
  2. Az utcákat a különböző bandák uralják
  3. A főszereplő lányt Sloan-nak hívják
  4. Ő egy New Orleans-i nyomozó
  5. Harry Styles az egyik legügyesebb bűnöző 
  6. Harry és bandája embercsempészettel foglalkozik
  7. Sloan segítséget kér a helyi "Hírszerzés" nevezetű bandától
  8. Sloan feltett szándéka rács mögé juttatni Harryt
  9. Sloannak két testvére van
  10. Louis Harry legjobb barátja
  11. Zayn életét nem más mentette meg, mint Harry
  12. Sloan régebben Jay-el járt
Válaszok Raquel kérdéseire:

  1. Számodra szimpatikus Sloan? Miért? - Igen, mert tetszik a személyisége
  2. Mit gondolsz melyik szereplőt lőtték meg a prológusban? - Hát van egy-két tippem
  3. Ki a kedvenc szereplőd? Miért? - Harry, mert hiába bűnöző, de megmenti Zayn életét
  4. Mit gondolsz, mi lesz a történet végkimenetele? - Talán Harry emberei Sloan nyomába erednek, ha kiderül, hogy beépített ember.
  5. Szerinted Harry rá fog jönni, hogy Sloan beépített ember? - Szerintem a történet végén lehetséges, hogy rájön.
  6. Louis segíteni, vagy inkább hátráltatni fogja a nyomozást véleményed szerint? - Szerintem hátráltatni mivel Harry legjobb barátja. 
  7. Kinek a szemszögéből olvasnál szívesen részt? - Harry szemszögéből
  8. Ha nem Chicagóban játszódna a történet, te hol tudnád még elképzelni? - Esetleg még New Yorkban tudnám elképzelni 
  9. Szerinted Harry tényleg annyira rossz, mint amilyennek mutatja magát? - Szerintem nem
  10. Ki a legösszetettebb karakter? Miért? - Szerintem Harry, mert gonosznak mutatja magát pedig belül mégiscsak jó
  11. Kinek szurkolsz inkább, a rendőröknek vagy Harryéknek? - Egyértelműen Harryéknek
  12. Kit tudsz jobban elképzelni Sloan mellett? Jayt, Harryt, esetleg egy másik szereplőt? - Szerintem Harryvel tudnám elképzelni
12 kérdésem: 


  1. Mi volt a véleményed a blogról olvasás előtt? 
  2. Miben változott az előző véleményed a történet elolvasása után?
  3. Ki a kedvenc karaktered? 
  4. Mit gondolsz Tiffany karakteréről? 
  5. Melyik szereplő bőrébe bújnál szívesen? 
  6. Továbbra is olvasni fogod a történetet? 
  7. Szerinted mekkora botrány lesz, ha az a bizonyos családi titok napvilágot lát?
  8. Szerinted milyen a fogalmazásom?
  9. Mire tippelsz, Tiffany és Liam együtt maradnak a történet végén?
  10. Mennyire sablon sztori szerinted ez az egész?
  11. Az előzetes és az eddigi cselekményszálak alapján meg tudnád tippelni a történet végét? 
  12. Melyik fiúnak drukkolsz, hogy esetleg vele legyen Tiffany?
Akiknek tovább küldőm: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése