2015. október 29., csütörtök

Awards

Hi Guys!
Újabb díjakat kaptam és számos Dorothy Blog Awards van közöttük, amiket nem tudok végigolvasni mert kevés időm van mostanában, de nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltok rám.
Puszi Fanni


#11

Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat Sophienak, a Half a Heart blog írójának ^-^ 

Szabályok:

  •        Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad
  •        Írj 10 dolgot arról akitől kaptad
  •        Válaszolj 10 kérdésre
  •        Tegyél fel 10 kérdést
  •        Küldd tovább embereknek

10 dolog rólam:

1.     18 éves vagyok 
2.     Végzős vagyok egy gimnáziumban
3.     Imádok a barátnőimmel lógni 
4.     Szeretek a barátommal lenni
5.     Szeretek zenét hallgatni
6.     Az írás a hobbim
7.     Van egy húgom
8.     Szeretnék egyszer eljutni Angliába
9.     Ez a második blogom amit be is fejezzek
10. Imádok sorozatokat nézni

Válaszolok 10 kérdésre:

  1. Mi a kedvenc hobbid? Azt hiszem az olvasás és az írás
  2. Miért kezdtél el írni?Pár éve nagyon sok blogot olvastam és előtte már elkezdtem írni egy történetet egy füzetben és úgy gondoltam kipróbálom magam.
  3. Milyen blogokat/könyveket olvasol szívesen? – Szeretem a fantasy és a romantikus szerelmes könyveket, amik fiatalokról szólnak. Blogokban pedig leginkább fanfictionokat szoktam olvasni vagy olyasmi jellegűeket.
  4. Ki a kedvenc bloggered? – Do_Payne, már körülbelül másfél éve.
  5. Mennyire tartod magad jó bloggernek?Hát az eddigi írásaimhoz képest sokat fejlődtem úgy érzem. Olyan 10-es skálán talán 6-os lehetek.
  6. Mi a célod az életben?Szeretnék majd pár könyvet kiadni és elismert író lenni.
  7. A blogod wattpadon is fenn van?Nincsen.
  8. Volt már olyan az életben, amikor azt gondoltad, hogy feladod? – Szerencsére ilyesmi nem fordult elő velem. Nekem amúgy is van egy mottóm, hogy Soha ne add fel.
  9. Valaha majd abba hagyod az írást?Nem tervezem, sőt inkább minél többet szeretnék foglalkozni vele.
  10. Ideális hely az írásra? – Azt hiszem a szobám. Ott könnyen el tudok vonulni és zárkózni a külvilágtól és csak az írásra koncentrálni. 

110 kérdés:

  1. Mennyire tartód magad jó írónak?
  2. Mi ösztönzött arra, hogy írni kezdj?
  3. Milyen sorozatokat szoktál nézni?
  4. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
  5. Van olyan zene, amit sokszor hallgatsz az írás közben?
  6. Jelenlegi véleményed szerint meddig fogsz az írással foglalkozni?
  7. Mi inspirált arra, hogy a jelenlegi történetedet megírd?
  8. Mi szeretnél lenni, ha ,,nagy” leszel?
  9. Milyen blogokat olvasol szívesen?
  10. Szeretnél majd a későbbiekben könyvet kiadni? 

Akiknek tovább küldőm: 

Eva H - Kis dolgok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése